Калі настаўнік не задаволены вынікамі навучання сваіх вучняў, калі ім не хапае матывацыі і адказнасці, то трэба нешта мяняць у планаванні і правядзенні ўрокаў. Многім педагогам дапамагло вызначэнне мэты ўрока ў фармаце SMART, які дазваляе фармуляваць канкрэтны, дасягальны і вымяральны вынік працы.
Сотні пераможцаў Рэспубліканскай алімпіяды па матэматыцы, 9 былых вучняў — дактары навук, 37 — абаранілі кандыдацкія дысертацыі. Такі выдатны вынік працы мае ўнікальны настаўнік гімназіі № 8 Віцебска Міхаіл Мікалаевіч Волкаў. Падрабязнасці – у матэрыяле карэспандэнта “Настаўніцкай газеты”.